معلمانه

یک گوشه دنج
معلمانه

اینجا گوشه دنجی است برای همه ناگفتنی های من وهمه معلمانم وشاگردانم ..انچه که یاد گرفته ام وبازهم یادخواهم گرفت ..گوشه دنجی است برای اشتراک همه لبخندهای که شاگردانم برایم به ارمغان اوردند ..همه حوادثی که روزگار برایم انها را معلمی کرده.
.معلمانه یک کلاس درس است ...
-------------------------------------------------.
معلم شدن "خاتون "قصه ای دارند به بلندای یک نگاه کریم ..به بزرگی لبخند امام حسن مجتبی ع

----------------------------------------------
از کتاب های درسی آن سال ها
عکس صفحه اولشان یادم است
که امیدش
به ما دبستانی ها بود
حالا بزرگ شده ایم آقا!
حال امیدتان چطور است؟
----------------------------------------
تردید مکن تصورش هم زیباست
ایوان حسن عجب صفایی دارد .
لبیک یا حسن ع

مطالب پربحث‌تر

خادمی ..زیر سایه کریمانه

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۰ ب.ظ

همیشه دلم میخواست خادمی حرم را تجربه کنم از این پرهای رنگی بگیرم دستم وزائران را راهنمایی کنم .صدای گریه کودکی را که شنیدم دست درجیب کنم وشکلاتی به اون بدهم ..دلم میخواست گوشه ای از حرم برای من باشد ومن از انجا با اقا ارتباط بگیرم وحرف بزنم ..هیچ وقت نشد یعنی تا حالا نشده است ..

دلم که به امام حسن گره خورد وقتی پشت دیوارهای بلند بقیع بغضم شکست وقتی غربت مولا چنگ انداخت بر وجودم .،وقتی بارها بارها نگاه مهربان وکریم پسر بزرگ حضرت زهرا س شامل حالم شد ..دیگر ارزویم شده است خادمی حرم الحسن ..همان روزها وقتی نگاهم افتاد به خانه خداافتاد  ساخت وساز صحن قاسم ابن الحسن را خواستم ...

حسرت خادم شدن گوشه دلم کز کرده بود و جا خوش کرده بود که معلم شدم ..معلم شدن خاتون قصه ای دارد به بلندای یک نگاه کریم ..به بزرگی  لبخند امام حسن ع ..

فکر نه مطمئنم که خادم شدن  درصحن وسرای حضرات لیاقت میخواهد ..اما به این نتیجه هم رسیده ام که همه ی ما هرکجا که هستیم میتوانیم خادم باشیم ..

به نیت امام حسن ع .معلمانه مزین میشود به لبخند کریم ..



***** برای اولین بار در فضای مجازی *****


***** یک اتفاق بی نظیر .... یک گردهمایی با شکوه *****


دلنوشته های امام حسنی و خاطرات کریمانه خودتون رو با "کریمانه" به اشتراک بذارید 

htt/p://karimaneh.blog.ir

همیشه فرصت خادمی پیش نمی اید ..سفر ه ی امام حسن پهن است ..به دمی یا درمی یا قدمی یا قلمی ..

***********************
شاگرد نوشت :اخرش من مطمئنم این گره وا میشود .........این حرم زیباترین تصویر دنیا میشود 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۰
خاتون ...

نظرات  (۶)

۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۶ سیّد محمّد جعاوله
حس خوب
متشکرم
پاسخ:
مثل موجی که به روی اب بازی میکند .
نام نیکت در دل من سرفرازی میکند .
ذکر اسمت میشود مشکل گشای درد ها 
گفتن یک یا حسن صد چاره سازی میکند ..

این حس خوب را هم میتونید با بقیه  اشتراک بگذارید. 

حسن جان 

ما را برای خادمی ات انتخاب کن 
ورنه گدای تان به سعادت نمی رسد

قبول باشه. یازهرا س
پاسخ:

دلم خوش است که روزی اقامه خواهم بست

نماز نافله ای گوشه ی مزار حسن (ع)




الان پستش را در وب دیگری خواندم بسیار طرح خوبیست
پاسخ:
سلام .طاعات قبول .
این فقط یک خادمی کوچک است برای کریم اهل بیت .
لطفا رسانه باشیم .
سلام خاتون جان
تولد حضرت قاسم بن الحسن رو تبریک میگم
پاسخ:
آب و آیینه بیارید حسن باباشد
قاسمش نور دل فاطمه ی زهرا شد
سلام عزیزم ، عیدت مبارک
سلام
خاتون جان
شما با وب کریمانه نسبتی دارید؟


پاسخ:
سلام مروه عزیز.
باصاحب کریمانه بله .سالهاست آقام هستند از همون بچگی که تو یه روضه دلم بهشون گره خورد .آقای مهربون وکریمی که نگاهشون را هر لحظه در زندگیم احساس کردم ومی کنم . 
خادم کریمانه را هم اگه منظورت هست بله ایشون هم مدتهاست از طریق کریمانه میشناسم یک جهادگر انقلابی دغدغه مند .همین 
اخی جانم
لفظ صاحب و خادم رو دوست داشتم
پاسخ:
حرف کرم تو همه جا ورد زیان است .

چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">